Ketkä käyttävät palveluitanne?
Meidän palveluitamme käyttävät niin yksityiset kuin yrityksetkin.

Miten teen 3D-tulostus tilauksen?
Voit tulla paikan päälle tai lähettää sähköpostia, mutta varaudu molemmissa tapauksissa pieneen odottamiseen.
Koska olemme 3D-tulostuspalvelun lisäksi puputerapiahuoneella varustettu kahvila, meillä on välillä muita kiireitä.

Mitä tulostaminen maksaa?
2 euroa aloituskulu (asetuksien laittaminen, koneen käynistäminen ym.) sitten 0,09 euroa / minuutti (erikoismateriaalit 0,14 euroa / min). Aika määriytyy  kappaleen koosta sekä asiakkaan sille asetetuista tarpeista (tarkkuus, täyttö). Parhaiten hinta selviää, kun meillä on tulostettava tiedosto olemassa, niin näemme paljonko se vie aikaa.

Kuinka kauan tulostuksessa kestää?
Tulostaminen voi kestää parista minuutista usempaan päivään.
Pienen pienet kappaleet (alle 3cm x 3cm x 3cm) syntyvät yleensä alle puolessa tunnissa.
Yleensä tulostukseen menee aikaa puolesta tunnista pariin tuntiin.

Kuinka isoja kappaleita saan teillä tulostettua?
Tällä hetkellä tulostusalue on n.20cm x 20cm x 20cm, mutta suosittelemme pysymään alle 19cm palasissa.

Miten saan tehtyä itsestäni tai toisesta henkilöstä patsaan?
Meidän palveluihimme kuuluu 3D-skannaaminen ja sitä kautta saamme tehtyä patsaita. Henkilön, josta patsas tehdään, pitää käydä kahvilassamme, ellei asiakas itse tee 3D-mallia esim. 123D Catch ohjelmalla.

Mitkä tiedostotyypit teillä käy?
Tällä hetkellä voimme ottaa vastaan .stl, .obj, .3ds sekä Sketchup ja Autodeskin tiedostoja.
Näistä kuitenkin suosittelemme eniten .stl tiedostoa.

Litofaaneja voidaan tehdä useampaa eri kokoa.
Litofaaneja voidaan tehdä useampaa eri kokoa.

Pystynkö saamaan patsaan valokuvasta?
Valokuvasta emme pysty tällä hetkellä luomaan kolmiulotteista patsasta, mutta pystymme tekemään esimerkiksi litofaanin

Tarvitseeko pupuhuoneeseen varata aikaa?
Pupujen terapiahuoneeseen ei ole pakko varata aikaa, mutta jos teitä tulee 4-6 henkilöä ja olette erittäin tiukalla minuuttiaikataululla liikenteessä niin suosittelemme soittamaan ja kysymään kannattaako tehdä erillistä varausta.

Mitä teen jos en ole tyytyväinen tehtyyn kauppaan?
/ Mitä jos minulla jäi jotain hampaankoloon?

Ensimmäinen askel on jutella meidän kanssa asiasta.
Seuraava askel on keskustella meidän kanssa.
Kolmas askel on neuvotella meidän kanssa.
Neljäs askel on pysähtyä hetkeksi, juoda jotain lämmitä ja aloittaa taas juttelemalla meidän kanssamme.
Viides askel on tärkein, jos tähän asti ei ole löytynyt sopua: KERRO MEILLE MIKÄ MÄTTÄÄ!

Alla vielä Kilpailu- ja kuluttajaviraston toivoma lausahdus:

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.

Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).